کراتینین؟ 4.3 در دیابت؟ آیا می توانم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy؟ کمک به آن را کاهش دهد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 4.3 در دیابت می تواند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک به آن را کاهش دهد؟ برای این سوال پاسخ مثبت است، به عنوان یک نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند بدون آسیب بیشتر به کلیه می شود.

کراتینین 4.3 به معنای آنچه که در دیابت؟

کراتینین 4.3 به معنای کلیه در حال حاضر در حد متوسط آسیب دیده، بیماری در حال حاضر به Nephtopathy دیابتی توسعه یافته و در حال حاضر در مرحله 3 است، به طوری که تقاضا بیمار به اقدامات فورا بنابراین برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر داروهای چینی سنتی (TCM) با ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته پزشکی --- osmoscope است. با توجه به شرایط بیماری و فیزیکی خاص هر بیمار، برخی از داروهای چینی تجویز خواهد شد. مختلف از جوشانده سنتی، این داروها را به پودر میکرونیزه و سپس به کیسه های کوچک قرار داده (در مورد اندازه کلیه) که خواهد شد به راه حل آماده خیس. در حالی که در طول درمان، 2 کیسه دارو خواهد شد تحت پشت بیمار راست در مناطق کلیوی قرار داده است. در سمت دیگر، کیسه دارو با osmoscope کمک می کند که ترویج جذب مواد تشکیل دهنده فعال در داروهای متصل می شود.

با کمک این درمان، علائم ناشی از اختلال کلیوی مانند سطح کراتینین بالا اصلاح شود، به طوری که به معنی کراتینین 4.3 در Diabeted را می توان با پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کاهش می یابد. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/diabetic-nephropathy-treatment/1440.html





:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، کراتینین 4 , 3، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: